poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Rozdział 6

                                                           * Z perspektywy Mary*
Gdy wyszłam z łazienki do domu wchodziła Sophie, była trochę poczochrana. Szybko zdjęła rolki i położyła się na kanapie. Zanim zdążyłam coś powiedzieć drzwi otworzyły się i ujrzałam Nathalie. Jennifer jeszcze nie było. Wzięłam szklanki ,sok i poszłam usiąść do dziewczyn.
-Coś ty taka poczochrana? - zapytałam ze zdziwieniem
-Długa historia.. - odpowiedziała Sophie ,śmiejąc się.
- A ja wiem dlaczego, widziałam ją z Niallerem jak leżeli na sobie za ławką w parku ! - krzyczała Nathalie.
- Taaak ? coo wy tam robiliście - zapytałam śmiejąc się szyderczo.
- No bo to było tak : my nic nie zrobiliśmy , to Niall - zaczęła się tłumaczyć Sophie
Nagle usłyszałyśmy jakiś huk przed naszym domem , zgasiłyśmy światła i podeszłyśmy do okna. To była Jennifer! Wyglądała jakby coś piła. Wszystkie po cichu podglądałyśmy ją z Joshem. Obściskiwali się. Gdy już miała wchodzić do domu, pocałowała Josha w usta ! Zaczęli się namiętnie całować. Ja z dziewczynami nie wiedziałyśmy czy śmiać się czy krzyczeć. Ale nie chciałyśmy spłoszyć naszych gołąbeczków. Nadal siedziałyśmy w oknie. Oni tak się całowali że myślałam że zaraz się porozbierają na ulicy i dojdzie do czegoś.  My nie mogłyśmy się powstrzymać od śmiechu. Jednak musiałyśmy być cicho , bo Harry spał u mnie w pokoju. A dziewczyny jeszcze o tym nie wiedziały..
                                                           * Z perspektywy Jennifer*
Pożegnałam się Joshem i weszłam do domu. Dziewczyny siedziały na kanapie i coś oglądały. Było trochę za cicho i zaczęłam śpiewać na cały dom. Dziewczyny od razu do mnie podbiegły.
-Zamknij się ! na górze śpi Harry ! - powiedziała Mary
- Coo ? Harry ? co on tu robi?!- zapytała ze zdziwieniem Nathalie
- Oglądaliśmy film i usnął , no to mu nadmuchałam materac i teraz śpi w moim pokoju- odparła Mary.
- piłaś - zarzuciła Sophie
-No może trochę- dodałam zdejmując buty.
Dziewczyny poszły oglądać jakiś program a ja jadłam płatki z mlekiem.W pewnym momencie dostałam sms'a od Josha pt:
Świetnie całujesz. Josh.
Uśmiechnęłam się i dojadałam płatki o końca. Dosiadła się do mnie Nathalie i zaczęła mówić:
- Widziałyśmy jak całowałaś Josha- uśmiechnęła się
- No i co z tegoo noo - warknęłam
- To z tego , że gwarantuje że wy będziecie razem - wtrąciła się Sophie.
- Dobra ja idę spać. Nie chce mi się o tym gadać- zarzuciłam i wyszłam z salonu
Po chwili byłam już w pokoju. Szybki prysznic a potem idę spać...
                                                           * Z perspektywy Sophie*
Jennifer już poszła, Nathalie usypiała, a Mary oglądała kolejny odcinek "Wstydliwych chorób"
Ja nie miałam co robić więc włączyłam sobie gadu-gadu w telefonie. Na czacie był Niall , zaczęliśmy pisać o dzisiejszym dniu itd.
Po jakiś 10 minutach Nathalie poszła do swojego pokoju położyć się.Ja nadal pisałam z Horanem, ale powoli wchodziłam po schodach a potem do pokoju. Dzisiaj było bardzo gorąco. Przebrałam się w piżamę, pościeliłam łóżko i postanowiłam wejść do pokoju Mary. Uchyliłam drzwi i zobaczyłam Hazzę śpiącego na materacu. Przymknęłam drzwi i wróciłam do swojego królestwa. Nadal czatowałam z Niallem. Trochę po północy przestaliśmy pisać i postanowiłam pójść spać. Było tak gorąco że nie mogłam zasnąć. Zadzwoniłam do Nialla:
- Hej , śpisz? bo ja nie mogę usnąć- szeptałam
- Kochanie spać nie możesz ? czekaj, tylko wejdę na łóżko- powiedział
Chwilę potem Niall zaczął śpiewać mi do telefonu.Śpiewał mi " The a team", "Small bump", " Lego House" , "Moments" .. " More than this"
Potem film mi się urwał...
Po pierwszej w nocy Mary wróciła do pokoju. Wszystkie poszłyśmy spać..
                                                           

2 komentarze:

  1. kufa Jen to jakaś alkoholiczka normalnie jak w moim blogu. Jedna z głównych bohaterek dostała zakaz picia od swojego chłopaka. Rozdział ciekawy. Mam nadzieję że następny będzie niebawem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy mi się wydaje czy dziewczyny nie oglądają TLC?

    OdpowiedzUsuń