sobota, 27 października 2012

Rozdział 22

                                                          * Z perspektywy Nathalie*
Wszyscy siedzieliśmy na dole w salonie. Całą naszą ekipę zżerała nuda.  Pierwszy raz nie mieliśmy co robić w sobotnie popołudnie.
Leżałam sobie na kanapie a Tomlinson masował mi stopy. To była kara za to co ostatnio wydarzyło się przed klubem. W pewnym momencie Harry zaproponował nam abyśmy obejrzeli jakiś film.
On razem z Tomlinsonem i Joshem wybierali filmy , a ja z Mary i Jen poszłyśmy po coś do jedzenia. Nialler był u siebie w pokoju a Sophie do niego później dołączyła.
Razem z dziewczynami postanowiłyśmy zrobić nuggetsy w sosie pomidorowym , czosnkowym i tatarskim .
Mary kroiła kurczaka , ja doprawiałam go przyprawami a Jennifer robiła sosy. Ostatecznie chłopcy na dobry początek wybrali film pt. ''Kobieta w czerni'' . Był to Horror. Nie za bardzo byłyśmy zadowolone bo nie lubiłyśmy horrorów, ale zgodziłyśmy się bo chłopaki nalegali. Przygotowywanie jedzenia i napoji zajęło nam 20 minut. Nasi mężczyźni siedzieli już na kanapach i nie mogli się doczekać. Chwilę potem na dół zszedł Niall.
- Nialler ! - krzyknął Harry
- Oglądasz z nami kobietę w czerni ? - zapytał Josh
- Niee, już go oglądałem. Taki sobie jest, idę na górę do Sophie- powiedział wyjmując z lodówki sok pomarańczowy. Chwile potem wszystkie w objęciach chłopaków zabraliśmy się za oglądanie.
                                                         * Z perspektywy Jennifer*
Leżałam wtulona w Josha . Bałam się tego filmu. Dziewczyny się ze mnie śmiały ale tak naprawdę miały już mokro w gaciach. Film trwał już dobre 45 minut. Zrobiliśmy sobie przerwę. Mary i Hazza poszli do łazienki a Tomlinson poszedł po popcorn. Natomiast Josh, przyniósł z piwnicy wino. Ja poszłam zobaczyć co robi Sophie że nie jest z nami na dole. Drzwi od jej pokoju były uchylone lekko, zobaczyłam tylko że Nialler leży   na Sophie . Nie chciałam wiedzieć co robili , ale byli w ubraniach. Potem szybko zbiegłam na dół. Wszyscy czekali tylko na mnie. W rękach każdy miał lampkę czerwonego wina. Ja wtuliłam się w Devina i kontynuowałam oglądanie. W niektórych momentach były drastyczne sceny .
- Josh , boję się - powiedziałam przytulając go mocniej
- Kochanie nie bój się , przecież jestem obok ciebie- powiedział po czym pocałował mnie w usta.
- Teraz już mniej się boisz? - zapytał uśmiechając się
- No, może troszkę - odpowiedziałam , po czym Josh pocałował mnie po raz drugi i trzeci
- A teraz? - zapytał
- Teraz , może być - dodałam
* 15 minut później*
Na dół zszedł Nialler z Sophie. Byli ubrani w kurtki , wychodzili gdzieś
- Chłopaki , jadę z Sophie do naszego domu - powiedział Nialler
- A nie możecie tutaj zostać? - zapytał Harry
Horan nic nie odpowiedział, wziął Sophie za rękę i poszli do samochodu.
- Coś mi tu śmierdzi, szykuje się ruchańsko - powiedział Harry , chwile potem wszyscy ryknęli śmiechem.
                                                          * Z perspektywy Mary*  
Miałam głowę na Haroldowym brzuchu. Chłopak bawił się moimi włosami, lubiłam gdy to robił . Obejrzeliśmy już w większą połowie filmu , jak na chłopaków przystało byli już trochę ścięci po tym winie. W sumie każdy z nich wypił ze 4 lampki , jak nie więcej. Ja z dziewczynami wypiłyśmy niecałe 2 . Dwadzieścia minut później film się skończył, Josh i Lou wpadli na świetny pomysł. Obydwaj pobiegli do piwnicy. My byliśmy zdziwieni bo nie wiedzieliśmy co oni kombinują. Jednak wrócili po 15 minutach z grą w ręku .
- Co to za gra ? -zapytałam
- Mary , to jest sexy gra . Zasady są wypisane na tablicy. - powiedział Josh
Tomlinson jarał się tą grą niesamowicie . Gdy Harry zobaczył jakie są zadania np. "Wszystkie dziewczyny zdejmują bluzki" też się zaczął jarać. Chciałyśmy się pośmiać więc zaczęłyśmy grać.
Pierwszy losował Josh. Jego kostka pokazała 6 kropeczek. Josh ruszył pionkiem.
Na polu 6 pisało : " Piję ten kto ma Jeansy"
Jeansy miał tylko Lou i Josh. Wypili po kieliszku wódki i graliśmy dalej.
Teraz wypadło na Hazze. Jego kostka pokazała 4 kropki. Harry ruszył pionkiem.
Na polu 4 pisało : "Wszyscy chłopcy zdejmują spodnie"
Harry się uśmiechał . Natomiast ja z dziewczynami śmiałyśmy się. Chwile potem ujrzałyśmy wspaniałą trójkę w obcisłych bokserkach. Ich "przyjaciele" , byli ogromni. Jarałyśmy się , ale potem zeszłyśmy na ziemie.
Przyszła kolej na Jennifer, jej kostka pokazała 3 kropki.
Na polu 3 było napisane: "Wszystkie dziewczyny zdejmują koszulki i zostają w stanikach"
Chłopakom  prawie ślina płynęła po brodzie. Każda z nas powoli zdjęła koszulkę a Josh , Lou i Hazza mało nie dostali orgazmu. Po jakimś czasie Ja wylosowałam piąte pole na którym pisało że wszystkie mamy zdjąć spodnie. Przegrywałyśmy z chłopakami .
                                                      * Z perspektywy Sophie*
Byłam z Horanem w ogromnej willi 1D. Przygotowywaliśmy jedzenie. Nialler chciał abym obejrzała z nim najnowszą część " Paranormal Activity 4" . Nie byłam zadowolona bo to był horror , jednak znowu uległam. Błękitne oczy Niallera przekonały mnie do tego. Ustaliliśmy że ja obejrzę z nim ten horror a potem on będzie oglądać ze mną jakąś dowolną komedię romantyczną.
Na dworze było już ciemno . Ja i Horan siedzieliśmy pod kocem. Byłam przytulona do Niallera. U nich w domu było ciemno. Byłam tylko ja i Niall w tym wielkim domu. Na górze co chwila coś skrzypiało.
- Niall ?! co to było?! - zapytałam przestraszona.
- To panel w moim pokoju , nie bój się . Jestem przy tobie. To się za jakieś 30 minut kończy- powiedział Niall
Uspokoiłam się gdy dowiedziałam się że zaraz koniec filmu. Gdy już minęło to upragnione 30 minut , włączyłam komedie. Nialler tego nie lubił.
Już w piętnastej minucie filmu chłopak się nudził i zaczął całować mnie po szyji.
- Nialler co ty robisz? - zapytałam
- To co widzisz- odpowiedział
Jego zimne ręce wdzierały się pod moją koszulkę. Film sobie leciał a my całowaliśmy się na kanapie.
Irlandczyk zaczął zdejmować ze mnie koszulkę .
- Tutaj ? - zapytałam
- Nie, niewygodnie tu , chodźmy do mojego pokoju . - powiedział Niall po czym wziął mnie na ręce i zaniósł do sypialni. 
Gdy już byliśmy w jego pokoju, Nialler wpatrywał się w moje oczy  i ściągał mi  koszulkę. Później zaczął mnie coraz bardziej namiętnie całować . Nie sprzeciwiałam się temu . Sama zaczęłam go rozbierać . Szybkim ruchem odwróciłam się i zamknęłaś drzwi od pokoju. Niall całował coraz niżej . Po całym ciele . Zaczęłam  jęczeć. Powoli czułam jak wszedł we mnie. Jego ruchy były raz wolne , raz szybkie . Oboje dyszeliśmy aż w pewnym momencie...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz